stan!

Precis efter skolan vid halv 4 så hämtade mamma mig och då åkte vi till modehuset och köpte Converse! Det blev ett par vita.. Jag köpte också nån concealer eller något. Sen åkte vi hem igen! För jag har sjukt mycket att göra.. Ja, jag va ju i stan då, och sen nu måste jag städa mitt rum, sen ska jag packa, som jag inte ens har börjat med. Sen måste jag duscha, och platta håret, fixa naglarna och såna grejer! Sen vet jag inte ens vad jag ska ha på mig på konserten.. Haha, bra Moa, bra.
Haha, en bild på mig och min lillasyster Emma!

Haha, så söt syster jag har...

Nej, men nu måste jag verkligen fortsätta med att städa annars kommer jag aldrig hinna!
Bloggar nog sen, puss! ♥
/ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0