Tisdag!

Tjenare allihopa! Idag va det skola, men jag och Jossa stack hem vid två.. Jag hade sjukt ont i huvudet och mådde lite illa. Men sen när vi kom till stan så måste man ju byta buss och då va det tydligen så att bussen till Ärla gick 15.12 och vi va där 14.10 Men vi gick runt och kollade lite, så då fick jag annat att tänka på så då blev det bättre i huvudet! Mycket bra, mycket bra.
Nu måste jag plugga tyska.. IGEN. Så mycket tyska just nu känns det som, har ju tyska fyra gånger i veckan, jag tycker det räcker ;) Menmen, det är kul. Så det skadar inte så mycket! Dock kan ju alla andra läxor gå och ta sig någonstans tycker jag..! Hehe.



Dålig cambild.. Tagen nyss iallafall!
Nej, nu ska jag plugga. Hörs senare om jag orkar..
/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0