Tisdag!

Hejhejhej. Ja, tjena hallå!
Tisdag idag. En lång skoldag men vanliga lektioner, en väldigt härlig dag måste jag säga! Riktigt skönt med sol!
Men jag kom nyss hem från en långpromenad med vovven. Väldigt skönt att röra på sig, va väldigt länge sen. Jag och Salsa hade kul :) Vi lekte med en kotte, sprang i snön och sprang ute på vägen! Jag fick håll och kunde knappt gå sen, det va inte så bra.. Men det gick över, så då sprang vi ännu mer! Jag glömde min kamera, hur kunde jag? Jag blev så arg när jag kom på det. Men ja..
Imorgon skulle vi tydligen till stålforsskolan på nån jävla grej, kommer inte ihåg va det var men det visar sig väl.
Endel sa att det slutade 12, så jag tror vi åker tillbaka till skolan. Men jag vet inte.

Slänger in dagen outfit nu också!


Jeans - Gina tricot.
T-shirt - H&M.
Tjocktröja - Bik Bok.
Armband (som inte syns) - har fått av någon.

Ja, ha det bra! Puss
/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0