tyska prov!

Tja!
Idag gjorde jag mitt tyska prov som alla andra gjorde vecka 50, bra gjort matilda! Men jag hade inte pluggat så mycket, men det gick nog ganska bra iallafall! Så nu är det bara det andra kvar som alla andra gjorde förra veckan tror jag. Så jag måste plugga till det nu, sen kan jag börja göra läxorna igen. Men det har vart en lung dag idag i skolan. På hälsan ska vi ha nån skärtlapps tävling, så våran klass skulle köra idag, men jag orkade inte :)
Jag känner mig sjukt duktig förresten, jag pluggade tyska hela dagen igår! Fast det va i min brors gamla tyskabok.. Men iallafall! Jag lärde mig lite. Fast det mesta kunde jag, men han har ju en till så ja.

Nu ska jag börja plugga! Ha det bra ;)
/ matildaaaaaa



bild från konserten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0