YEAH

Hejsan allihopa! Kom hem för ett tag sen, måste egentligen duscha men jag orkar inte.
I fredags va det klassfest! Det va ganaks kul, sen på lördagen åkte jag och mamma till mina kusiner i karlstad. Där gjorde vi inte så mycket..
Men i Fredags så följde ju Matilda med mig hem innan klassfesten. Sen vid tio i sju så stack vi dit, först va det tråkigt. Det va någon lek först typ. Men sen blev det roligare! Jag och Matilda släppte loss på dansgolvet ;) Haha! Förresten så försökte vi måla naglarna ju, men Matilda, Matilda och nagellack passar INTE ihop säger jag bara. Haha ja, det gick som det gick.  
Imorgon är det prao, hela veckan. Jag orkar inte! Jag ska praoa hos min pappa, hittade ingen annan. Men just nu känner jag bara för att vara hemma! Menmen..


Bilder från klassfesten.



Jonatan & Anton!



den där leken, det va typ den första som skulle styra alla andra i ledet genom och över massa grejor och dom andra hade ögonbindel och alla satt ihop vid fötterna ;)



coola grabbar fan!





härliga pöööjkar!



Jonatan och Fredde är ju coolast. Erkänn ;)



Nu får det räcka, kul va det iallafall! 
Men nu ska jag hitta på nåt annat, ha det bäst.

Puss / matilda  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0