yeah!

Imorgon vid 10.35 så åker Moa och jag till Matilda älskling! Fast tåget som vi skulle ta va inställt, så det blir buss till Linköping.. Och det går ju saktare med buss så vi kanske missar vårt tåg som vi byter till. Isåfall går det ett annat tåg lite mer än en timme efter.. Men det är inte säkert att vi missar det, man får väl hoppas på det bästa!

Det är sjukt vad jag saknar dig Matilda! Hatar att det ska vara så långt mellan oss.. Men det ska bli jättekul, som alltid! Jag kommer fan slänga mig på dig och krama dig, hihi! Dessutom ska vi ju på Tokio Hotel! Gaaaaah, det ska bli så underbart!


Haha, en bild från förra gången vi träffades, i början av januari!

Jag älskar dig mest Matilda, bästavän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0