19 Maj 2010

Godkväll alla roliga människor! Jag har vart sjukt trött hela den här veckan och idag kom jag inte upp.. Men det va fint väder tills typ 1 kanske, för då började det åska. Jag som va ute och gick så jag fick vända och gå hem igen. SÅ jag drog ur lite kontekter och så, sen ringde jag pappa, så han fick komma hem. Det kom närmare och jag hatar att va hemma själv när det åskar.. :$ Hehe, ja men annars har det vart en fin dag, för nu är det soligt ute igen!
Imorgon måste jag ta mig till skolan känner jag.
Men får väl tvinga upp mig själv, även fast jag hatar torsdagar!


Två små ungar..



Moab och jag hemma hos Moa.
Saknar er mina små flickor.. :(

Men nu ska jag ta och gå ut med vovven!
/ matilda


Kommentarer
Postat av: moab

finfint foto :F

2010-05-19 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0