Finfina bilder nu då!

Ja, nu tänkte jag lägga in några bilder från när jag sov hos Jossa i helgen och några från idag!





Jossas fina vovve!







Där satt vi med våra fina datorer halva natten. Jag satt och glodde på massa heta filmer på Tom, lägg märke till han på min data. Så jävla het..



Sen blev det pizza!



En heting i soffan ute på balkongen.. ;)



En matilda inrullad i täcket, sittandes på en stol, med en het mössa, vid sin kära dator, ute på Jossas härliga balkong.. Haha.

Lite bilder från idag då.



Freja.



Freja,  Totte och Eddie ;)

Blixten, som är dotter till Ida. Ni fick en bild på henne för några dagar sen. Ja, hon har ett killnamn också.





Det får räcka nu. Måste hitta på nått roligare än att sitta framför datorn känner jag nu.

Ha det bra gott folk! ;)
/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0