LISEBERG IMORGON!

Ja, äntligen! Åker vid halv 7 från skolan med Julia, Lollo, Moa och Elin. Ska bli skitkul, vi har typ gått och räknat ner dagar ett bra tag nu, hehe..
Men iallafall, idag efter skolan åkte vi en liten stund till Modehuset, köpte ett par skor, en svart väska med nitar på och en vanlig tröja.
Väskan köpte jag mest för att ha till Liseberg, heh..

Tummen upp!

Blir bara massa tråkiga cam-bilder känner jag.. Men min kamera-laddare har vart borta, och min mobilöverföring har cpat så det är därför! Men när jag kommer hem från Liseberg så lovar jag att det kommer en massa bilder!

Nu måste jag packa lite och sen ska jag sova, måste upp sjukt tidigt imorgon...
Pusss på alla!
/ moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0