Tisdag

Godmorgon! Igår åt jag ingenting på hela dagen. Jo, på kvällen. Men det va det ända jag åt, och det betyder huvudvärk.. Jag fick mer ont i huvudet fram mot kvällen, så jag gick och la mig vid 9 kanske. Sen vaknade jag vid 11, sen somnade jag igen. När mamma väckte mig imorse hade jag faktiskt fortfanande ont i huvudet.. Så jag bestämde mig för att va hemma, det är ju lång dag. Så åker jag dit kommer jag bara åka hem efter ett tag för mitt jävla huvud.
Men, nu är det bättre iallafall! Jag har inget kul att berätta känner jag. Men fan vad det regnar ute idag! Vi som fixade poolen för några dagar sen, bara för det så ska det bli skitväder.

Tre bilder från i lördags kan ni få nu. (tror det va lördags..)





Soya



Nu ska jag slänga lite gamla kläder och försöka städa i mitt rum. Ha det bäst!

/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0