Tisdag!

Tjenare!
Skolan idag va rätt lugn. Det ända vi jobbade med va typ nån jävla djurparks skit som vi har i no och so. Vi hade det på svenskan också tror jag. Det är fett tråkigt!
Men efter skolan så kom mamma och hämtade mig, vi åkte till Tuna Park och handlade lite. Jag köpte lite kläder och en bikini. Bilder får ni väl hoppas på att det kommer imorrn ;)
Förresten så fick jag vg eller mvg på mitt tyska prov, förmodligen mvg, men jag vet inte riktigt :o Men bara för det så ska jag få cola av min kära mentor imorrn!

Mina små kaninungar har blivit stora nu! Rymt hade dom också gjort.. Haha, men vi hade dom i garaget så dom va ju bara där, plus att dom kom när jag satte mig där. Så det va lätt att stoppa in dom igen. Jag och mamma har flyttat upp dom till kaninhuset nu igen. För det är ju varmare nu, plus att dom är större, så dom klarar av lite kyla nu.
Bilder från när jag va hos Moa kommer också senare nån gång.
Men nu ska jag hitta på nåt roligare!
Ha det bra.
/ matilda



Het bild, tagen för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0