Trött.. som fan

Godmorgon alla pigga och glada! Hehe... Det är nog ingen som är vaken just nu. Men jag vet fan inte vad jag gör uppe nu ? Jag vaknade nog av att mamma och pappa va här uppe och pratade och massa.
Men nu har jag inte bloggat på ett tag igen, jag har märkt att det är riktigt skönt att va utan datorn nu faktiskt! Jag sitter ju inte ens en gång om dagen nu mera. Så duktig har jag blivit!
Men igår va det fredag, Nille följde med mig hem efter skolan. Fast sen skulle han em och äta eller nåt, så då passade jag på att vila. Jag hade riktigt jävla ont i huvudet.. Men med lite Tokio Hotel, treo och cola så blir allt skit bra! Så han kom tillbaka vid typ 9 igen.

Men nu tänkte jag slänga in några heta bilder från när jag va hos Moa!











Våran lunch! Tummen upp för det.



Det där ser inte okej ut.. Haha, vi hade kul på natten där asså ;)





Glass..

Men nu får det räcka för den här gången iallafall.
Nu ska jag gå ner och äta nåt!

/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0