The truth

Jag har en sån jävla konstig känsla. Det gör ont inom mig, och jag vill bara försvinna. Jag vet egentligen inte vad det är med mig. Jag vill bara bort någonstans där man kan leva lyckligt livet ut utan några problem. Fast det är bara en dröm, det kommer aldrig att hända, för någon.
Jag får ångest varje jävla dag, och det är av många anledningar tror jag... Både skolan, och mitt utseende får mig att må så jävla dåligt.. Tänk er den där perfekta tjejen som har allt, hela hon är näst intill perfekt. Jag är motsatsen till henne.. I hela mitt liv har det varit så och det kommer vara så .. ja föralltid känns det som nu. Jag orkar inte kolla på mig själv.
Alltså, jag vet inte vad jag vill. Jag vill inte bli äldre, jag är rädd för att bli gammal. Jag vill alltid kunna göra det jag själv vill, men det är någonting som sätter stopp. Vad det är, vet jag inte.
Jag är lycklig men ändå så jävla ledsen. Jag vill skratta och jag vill gråta..

Önskar jag kunde blunda så jag slapp se. Önskar jag vore döv så jag slapp höra.
Önskar jag vore senil så jag slapp minnas. Önskar jag vore död så jag slapp känna.




/ moa


Kommentarer
Postat av: SANNA

Moa du är jättefin som du! <3

2010-11-12 @ 14:32:21
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: MOA

precis

2010-11-12 @ 16:00:02
URL: http://atmoasplace.blogg.se/
Postat av: Lollo

Kanske känns konstigt att höra från en främling, men önskar att jag kunde säga nått som fick dig att må bättre. Jag tycker du är asgullig, och slår vad om att du är en underbar person.

2010-11-13 @ 14:27:21
URL: http://selena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0