BOOOORING!

Perfekt lördag! Jag har suttit vid datan halva dagen sen inte gjort ett skit.. Men vänta, jag skulle ju städa? Oooopsi!
Åh, jag får verkligen panik när det inte finns något att göra och när man har så grymt tråkigt och inte ens är det minsta trött..!

Men nu känner jag att detta inlägg börjar bli lite väl tråkigt.. Antar att ni inte vill läsa om min tråkiga kväll, hehehe...


OCH DET GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER JUST NU PÅ BLOGGEN..? Helt cp.
Men jag har ju bara min mobilkamera just nu men iallafall, tråkigt bildlöst..
Hoppas starkt på att jag får en systemkamera när jag fyller år! Om inte, en vanlig kamera... Känns sjukt tomt utan någonting att fota med! :(


Hoppas ni har en roligare kväll än mig! :)

/ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0