Typiskt mig ...



Igårkväll skulle jag ta lite fil och då kände jag för att färga den grön! (Fråga mig inte varför, det blir bara roligare att äta det då..) Men iaf, jag tog med mig tallriken och vatten och skulle upp till mitt rum. Men eftersom jag är så klantig så ramlar jag i trappan och får hälften över mig så jag blir helt grön! OCH JAG HADE DUSCHAT TYP EN KVART INNAN. HAHAHAHAHAHAHHAHA. Det där är sååå typiskt mig säger jag bara!

(Asdålig biild!!!!) Jag ska bara önska mig en systemkamera tills jag fyller år och hoppas på det bästa... hahha :(

/ moa

Kommentarer
Postat av: SANNA

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAH MEN DITT CP!!!

2010-10-13 @ 23:20:14
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0