Energidryck och stan

Dricker nån sån här random energigrejs precis innan jag går och lägger mig! Där tänkte jag smart va..
Idag har jag vart i stan, köpte lite nya kläder och så.. Typ 2 linnen, en tröja, en kofta eller va de är, byxor, leggings, hårspännen, mm... Jag vet, det säger er ingenting men jag orkar inte ta bild på det (nähe, som vanligt då..?)
Och jag hann även glömma min mobil i ett provrum sen när jag kom på att den va borta (typ en minut senare..) så skulle jag gå tillbaka och kolla om den låg kvar där vilket den inte gjorde. Så då fick jag lite smått panik.. Men det visade sig att de hade vart en vänlig liten person som hade lämnat den till kassan, hehe tack för det dåå!!!
Hahah!
Imorgon är det skolfoto, tror jag..? Lycka till till mig som alltid lyckas få till den fulaste posen!


Nu ska jag gå och sova, natti pluttisar!

/ moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0