HELLOO!

Anledningen till att jag inte har bloggat på några dagar är att min data typ gick och dog ett tag. Haha nejmen den gick bara inte att starta men nu funkar det och allt är som det ska, (får man väl hoppas iaf..)

Det som har hänt är att i fredags va de ett år sen farfar dog.. 3 september 2009.. Så jävla hemskt, jag saknar honom! ♥

Sen fyllde min underbara mamma 40 år i lördags så i söndags kom släkten hit och vi firade lite! Jag är kocken dåååå... hehe..

OOOOCH.. Julia och jag har bestämt oss för att börja träna varannan dag så det gjorde vi igår! Duktiga va vi faktiskt.. Sen kollade vi på dieselråttor och sjömansmöss i en timme och 40 minuter hahah! Men de va kul.. ;)

Orkar inte skriva mer just nu iaf. Ville bara säga det!

Haha gullig min då.. Dedär va iaf på flyget hem från turkiet. Har typ inga andra bilder just nu eftersom min kamera bara funkar när den känner för det verkar det som..?

/ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0