SJUK..

Yes, så äre. Men jag har haft ont i halsen ett bra tag, sen hade vi friidrott på idrotten så när jag sprang en massa så blev jag förkyld. Det kom samma dag också liksom. Fyfan, så nu är jag hemma och tycker synd om mig själv.. Nejmen nästan.

Det har vart sjukt dålig uppdatering också, men Moas dator är trasig på nåt sett och det är ju hon som håller uppdateringen mest här dårå.. Så ni får ta och nöja er med dålig uppdatering ett tag tills hennes dator funkar igen :) Hehehe..


Min bror flyttade 1 september, så jag ska få "flytta" ner i källaren :) Vi ska köpa färg och lite så och göra det riktigt mysigt! Jag får ju nästan hela källaren för mig själv nu, med egen ingång också ;)



Ni får bilder från förra veckan och den här veckan i dåliga mobilbilder..



Skolfotto, jag plattade håret för första gången på typ 3 månader!



Tova och jag



Sötan!



Bildlektion! Malin snodde min mobil medans jag satt och ritade på en sten så pennan blev platt :)



Jag och Malin va på stan och träffade denna bög ;)



Malin har 11 små kattungar hemma! Så jävla söta, jag blev kär i två stycken!
Den lilla katten på bilden och...



Den där lilla söta saken :) Den låg och sov så i min hand på magen liksom, åååh.. JAG VILL OCKSÅ HA!



Så jävla små..

Det va några bilder ;)
Menne.. Ni får ha det bra!

/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0