Söndag!

Godkväll!

Fredag till lördag va det lan nere på ungdomsgården, mycket trevligt va det! Vi va cirka 13 personer, iallafall när jag räknade fast det kanske va nån ute då eller nåt :) Jag somnade på soffan där runt halv 6 kanske, sen blev jag väck vid typ 8 och sen stack hem runt 9 eller 10 ;) på morgonen då, jag orkade inte vara kvar längre. Sen sov jag när jag kom hem i 7 timmar typ.
Men ja..

Ni kan väl få lite bilder från det!

Där satt vi!



Wille och Maja



Maja och Wille satt där med sina små fina datorer ;)



Cassie och Filla



En rasmus



En paus ute på trappen ;)



Cassie



En fin lite Julia



Julia och Cassie, julia snodde min dator där va..



Jag gjorde en vacker fläta på Skancke!



Och den där fina..



Oskar med sin pizza!



Eric och Oskar



Min mat vid halv 4 på morgonen typ!



Den där fick jag, Filla och Cassie av Eric, så gulligt asså :)



Där va min plats! Med mitt fina tangetbord, hehe.. 



Tummen upp dårå!
Men nu får det räcka iallafall.


Ha det bra!
/ matildaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0