MY CATS


Jahapp.. dehär är då Zingo eller Zingomaaan som vi säger. Han är en äcklig kattjävel som brukar kissa på mitt rum och sen sticka! Riktigt sneaky är han.. Hans "mjao" låter som en kvinnlig röst, lite läskigt sådär.


Hmm.. Denna söta lilla sak har många namn. Fattyboii, Bullen, tjockis mm. Världens gosigaste katt som älskar mig mest av allt.. Brukar sno brödet i köket och springa iväg och gömma sig och käka upp det.


Detta är Gustav eller Gurraboi, Gurra, Gustis. Gosig och snäll, min favoritkatt.. HAHA nej jag skojar bara!


Signe eller Signull... Hon är för det mesta en jävligt arg och elak liten kissemiss. Föder ungar 24/7 och raggar upp alla hankatter hon ser, en hora alltså! hahaha.. Mamsi till alla katter ovanför (om jag minns rätt) det förklarar väl allt?


Smirre (Smirnolf) Ja, ni ser väl bara hur charmig och söt han är? Gammal och snäll kattjävel.. Fast jävligt trög, reagerar cirka 79 år efter alla andra.. Dreglar gör han också, alltid. Så man får sig en liten dusch när han skakar på huvet... Checka in hans blogg också så blir han nog glad! www.smirnolf.blogg.se




Haha, ta det inte så seriöst.. Men jag va tvungen, för jag har tänkt på det ett tag, att mina katter är inte normala någon av dom.
Jomen det vore ju trevligt med lite normala katter nu, hahahaha.

Kommentarer
Postat av: LINNEAAAA

AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA OMG!!!!! JAG DÖR LITE SMÅTT

2011-03-30 @ 01:43:34
URL: http://smothering.blogg.se/
Postat av: ida lundin ♥

SMIRRE <3

2011-03-30 @ 07:13:54
URL: http://idaemmylundin.blogg.se/
Postat av: MOA

HAHA man får sig en liten dusch

2011-03-30 @ 14:56:19
URL: http://atmoasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0