söndag

Tjenare gott folk! Moa är i Turkland och min blogglust är sämst.

Men jag va på Å-festen med Jossa fredags. Vi gick runt och träffade lite folk och köpte sockervadd! ;)



Jossa (som inte ville posa..) och sockervadden

Men när  vi kom hem från strupö sov jag hemma en natt, sen hos nicklas två nätter, sen hemma en natt igen, sen sov han hos mig en natt. Sen va jag på Å-festen ju och jag och Tova gick ut med hundarna nån dag också. Vi gick till Ärla badet så dom fick bada också. Mycket trevligt!

Bilder från strupö nu då



Nicklas och Salsa sitter och fiskar upp lite fula mörtar







Salsa och hennes fisk :) Nicklas fångade några och la i en hink, sen kom Salsa och stoppade i hela huvudet och fångade en.. Dumma hund, haha! Sen åt hon upp den också. Asså svalde hela..



Nicklas bröt huvudet av en fisk. Det såg ut så när man skulle dra bort huvudet, det ser fult ut



Sen tröck han på typ magen så ploppade massa äckliga saker ut..



Vi gick upp i ett utkikningstorn och kollade lite, man ser "glot" där. Asså där alla sjöbodar och allt är.



Där ser man det ännu bättre ;)



Vi träffade på nåt äckligt. Dålig bild, men det får ni stå ut med



Sen kom mina sysslingar, Rasmus längst till vänster, sen mamma, rebecka och eva! Det va tydligen intressant med nåt gammalt skellet.. 

 

Dom försökte fånga småfisk som dom skulle ha till bete tror jag, fast det gick inte så bra



Fråga mig inte vad dom gör



Evas födelsedagstårta!



Här jobbas det förfullt medans jag satt på en stol med kameran och dog lite smått för min mage ville inte sammarbeta med mig..





Jag, Rasmus och Nicklas tog en paus och åkte ut och fiskade ett tag



Vi träffade på denna söta sak också





Nicklas fick hjälpa Rasmus att köra båt :)



Där va dom iväg ;) heheh...



Jag och nicklas åkte till massa olika öar. Det är en av dom.

Sen sköt vi luftpistol och luftgevär och massa sånt kul.


Lite dåliga mobil bilder får ni också ;) Fast det är när jag va med Tova vid Ärla badet!



Tova badar med sin lilla vovve ;)



Salsa och jag :) hihi



Alla andra bilder va riktigt dåliga asså :o Min kamera på mobilen är sämst, man såg knappt vem det va på bilden.. Men jaja.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha det bäst!
/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0